Szukaj na tym blogu

środa, 18 maja 2011

Piraci atakują!!!

Na początek ulubiona piosenka Capitana Jacka:
"Jo ho, jo ho, pirackie życie to mój żywioł.
Jesteśmy łotry, kanalie, paskudy i obwiesie,
Wypijmy razem, kamraci, jo ho!
Są z nas diabły i czarne owce, zaprawdę źli kolesie,
Wypijmy razem, kamraci, jo ho!



 Długo szukałam pomysłu, jak ozdobić dużą drewnianą skrzynię, wystylizowaną na starą, z piętnem upływu czasu, jakby pokrytą kurzem...Przejrzałam sieć w poszukiwaniu inspiracji i co tu dużo mówić - albo nie umiem poruszać się w gąszczu informacji, zdjęć i innych danych albo po prostu nie za wiele jest takich przedmiotów. Myślała i myślałam i... kombinowałam: wymieszałam trzy kolory bejcy, dałam przecierki w kolorze starego złota, znalazłam w swoim archiwum stare mapy i porządną czachę, która lekko wyretuszowana przez mnie, nabrała kolorów. I tak kolejna, niby zwykła, drewniana skrzynia dostała duszę. ..
Skrzynia, w której każdy mały chłopiec mógłby pomieścić  wszystkie swoje cenne skarby albo wykorzystać jako rekwizyt podczas pirackiego przyjęcia, skrzynia jedyna na świecie, bo nikt takiej nie ma . To prawdziwy skarb...  a już zdobyć taką skrzynię to marzenie życia każdego małego pirata - marzenie - oczywiście do spełnienia :-)

Moja skrzynia nie potrzebuje klucza, ale czy słynny Jack potrafiłby ją otworzyć?

skrzynia pirata

Kapitan Jack Sparrow: Panowie. Do czego służą klucze?
Człowiek z załogi: Klucze roztwierają różne takie?
Gibbs: A to co ten klucz otwiera, kryje cenną zawartość. Więc ruszamy odkryć to, co otwiera.
Kapitan Jack Sparrow: Nie. Bez klucza nie otworzymy tego, czego nie mamy i co otwiera. Więc po co myśleć o tym, czego nie mamy i co otwiera, nie mając wpierw klucza, który to otwiera?
Gibbs: Więc... Ruszamy po ten klucz.
Kapitan Jack Sparrow: Bredzisz. Są jeszcze jakieś pytania?
Marty: Więc... jaki kurs?...
Kapitan Jack Sparrow: A! Kurs! (otwiera busolę) Wypływamy w stronę... ogólnie rzecz biorąc... w kierunku... o tam!

AHOJ MALI PIRACI !!!

3 komentarze:

  1. Skrzynia poprostu super. Prawdziwy majstersztyk. Jack Sparrow też by taka chciał napewno. Ta jednak bedzie należała do Pirata Kamila.

    OdpowiedzUsuń
  2. mój Kamil z pewnością chciałby taką mieć! jest to możliwe??

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że możliwe - poprosze o kontakt: mój adres; starusbogusia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie, jeśli zostawisz po sobie ślad.