Szukaj na tym blogu

wtorek, 7 stycznia 2014

Witajcie w Nowym Roku.

Niech Nowy Rok przyniesie Wam
 nowe możliwości, pozytywną energię i siłę
a przeciwności losu staną się łatwiejsze do pokonania; życzę niesamowitych pasji i nowych marzeń do spełniania.

W pracowni Rzeczy z duszą, pomimo nielicznych wpisów na blogu, wcale nie leniuchujemy.
W grudniu mogliście mnie znaleźć w Blue City na Targ Jedyny, na Targach Świątecznych  w GOSIR i na bajkowym kiermaszu w Piasecznie.
 Przyznam, że to był niesamowity miesiąc pełen wrażeń i spotkań z cudownymi ludźmi. Pracowity do tego stopnia, iż czasu ciągle brakowało na wszystko pomimo prób perfekcyjnego planowania i organizacji. Przed oczami miałam tylko kalejdoskop: praca, pakowanie, bieganie z walizkami a do tego ogromne zmęczenie (włączam w to zasypianie w wannie) ale satysfakcja ogromna.

Wiele nowości nie doczekało się sfotografowania, gdyż szybko wędrowało do nowych właścicieli, ale pokażę Wam dziś naszyjnik, który początkowo miał być tylko w jednym egzemplarzu, ale... okazało się, że podoba się wielu Klientkom do tego stopnia, że pomimo bólu rąk i zmęczenia dziergałam kolejne kule szydełkowe.
Wzór BUBBLE już widzieliście, lecz tym razem w kolorach tęczy:

 


 Odpoczynek już zakończony, pracownia uporządkowana a ja wracam do pracy i nowych projektów. Uchylam rąbka tajemnicy co tym razem powstaje w pracowni -będzie to seria kolorowych,  eko-koszyków na drobiazgi, a w tym w planie zabawne koszyczki na zabawki i drobiazgi dla dzieci.


 
 
 
Tymczasem, trzymajcie się:-)

3 komentarze:

  1. Ten naszyjnik jest wprost bajeczny, nie mam pojęcia jak się to robi:) Koszyczki cudnie kolorowe . Pozdrawiam Cię i obserwuję również na FB :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny:-)
      Naszyjnik robię na szydełku - sposób wykonania bazuje ma wzorze buble lecz efekt ostateczny dopracowałam sama biorąc pod uwagę moją leworęczność:-)

      Usuń
  2. Cudowne! Naszyjniki w kolorach tęczy i te koszyczki w różnych kolorach- cudo- każdy może wybrać sobie pod kolor dodatków w mieszkaniu- super!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie, jeśli zostawisz po sobie ślad.