Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 13 stycznia 2014

Zapanować nad chaosem. Kosze z wiekiem.

Poranki zazwyczaj są zabiegane, a czas kurczy się nam niemiłosiernie i wtedy dobrze wiedzieć, gdzie zostawiliśmy wczoraj klucze czy dokumenty albo dokąd zawędrowała nasza ładowarka, gdy telefon informuje nas, że jego czas się kończy...
Gdy pewne rzeczy są nam niezbędne, ale chcemy by były w ukryciu, na skarby i pamiątki, na drobne kosmetyki - po prostu na ułatwienie życia i dobrą organizację - dwa eko-koszyki z wiekiem.
Tym razem zestawiłam kolory ciepłego brązu i kawy z mlekiem a do tego drewniana kula jako uchwyt wieka.
Klasycznie. Prosto. Eko.


 
Kosze na drobiazgi w domu to dla mnie podstawa - lubię, gdy przedmioty mam pochowane ale jednocześnie wiem, gdzie co jest. Nie znoszę, gdy rzeczy niepotrzebnie leżą na widoku - dla mnie to chaos. 
Wy też tak macie?


3 komentarze:

Miło mi będzie, jeśli zostawisz po sobie ślad.